יהדות

הרב ניר בן ארצי: "תצילו את עצמכם; תברחו משם עכשיו"

הרב ניר בן ארצי מזהיר את היהודים שגרים בארצות הברית ובאירופה, וקורא להם לעלות מהר לארץ: "אין תקנה. תברחו משם עכשיו"

הרב ניר בן ארצי: "תצילו את עצמכם; תברחו משם עכשיו"
צילום: (צילום: יוטיוב / תאיר נרי)

ראש מוסדות 'תאיר נרי', הרב ניר בן ארצי ממשיך להתריע מהאנטישמיות המתפרצת בארה"ב ובאירופה, וקורא ליהודי התפוצות לברוח משם כמה שיותר מהר ולהגיע לארץ.

במסר שהעביר ביממה האחרונה אמר הרב בן ארצי: "המוסלמים ישתלטו על כל אירופה, ובורא עולם קורא ליהודים לברוח משם. יהודים שגרים באירופה ובארצות הברית, כדאי לכם לברוח משם עכשיו. תצילו את עצמכם. אל תעשו את הטעויות שנעשו פעם. הקב"ה נותן לכם רמזים גדולים ואתם מתעקשים להיצמד למוות. לא יישאר זכר של יהודי באירופה. זו לא קללה חס ושלום. זו הודעה. תעלו לארץ. לא לגור בתל אביב ובמרכז הארץ. תעלו לארץ ותגורו בדרום ובצפון ובשומרון".

הרב בן ארצי ממשיך ואומר: "תברחו משם. אין תקנה. אל תחכו. תמכרו את הבתים שלכם עכשיו ותבואו בהמוניכם. ירצחו שם יהודים באמצע היום. גם השוטרים וכוחות הביטחון יהרגו את היהודים. כדאי לכם לברוח מאירופה. בורא עולם צועק וזועק. פה במדינת ישראל זה המקום הכי מוגן בעולם. לא יקרה פה כלום. יהיה שלווה ושקט וחיים מוגנים ושמורים. אל תיקחו סיכונים. כדאי לכל היהודים להגיע לפה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

42
23
כןכבית
18.07.25

אחדות אחדות בעם היהודי זה הכי חשוב לדעתי הרב אומר לא לתל אביב בתל אביב יש גם אור מוסגות חב"ד יש בשפע ויש הרבה משפחות חסידיות בתל אביב צאיך להדליק אור היכן שחשוך גפ יפ לדעתך זנ בתל אביב . להפיץ את האלוקות צריך גם בתל אביב זאת בכל זאת יהודיים גם לא שומרי מצוות ותורה . בואו נחזק את העם היהודי . נכון שלא טוב לגלות לארץ אחרת מלבד ישראל . בעזרת השם משיח פה מגיע אלינו עם ישראל חי חיזרו בתשובה הגאולה כבר מדשדשת לה וגם בית המקדש השלישי התעוררו עם ישראל . חיזרו בתשובה שבת מצוות ותורה