וואטסאפ משיקה עדכון חדש למערכת ההפעלה iOS. העדכון כולל תכונה חדשה שמיועדת להקל ולזרז את הפנייה לתמיכה והיא כבר זמינה לחלק מהמשתמשים בגרסת הבטא.
עד כה, משתמשים שפנו לתמיכה בתוך האפליקציה נדרשו לנסח שאלה ולצרף לעיתים גם צילומי מסך כתנאי לפתיחת שיחה. כעת, וואטסאפ מבטלת את הצורך בשלב הזה: השיחה עם התמיכה נפתחת מידית, ללא צורך בהקלדה מוקדמת, דבר שמקצר את תהליך קבלת העזרה ומפחית את החיכוך למשתמש.
איך זה עובד?
כדי לגשת לתכונה החדשה, יש להיכנס ל"הגדרות" באפליקציה > "עזרה" > "מרכז העזרה", ולגלול לתחתית המסך עד לאפשרות "צריך עוד עזרה? צרו קשר". בלחיצה הראשונה תוצג תצוגת הסבר על שיחת התמיכה הרשמית של וואטסאפ. בלחיצות הבאות תיפתח השיחה ישירות.
תמיכה עם עזרה של בינה מלאכותית
השיחה עם התמיכה מתנהלת בערוץ רשמי, מאובטח, ומסומן באייקון אימות כחול, כך שמשתמשים יכולים להיות בטוחים שהם משוחחים עם נציגים אמיתיים של וואטסאפ. בתחילה מתקבלות תשובות אוטומטיות מבוססות בינה מלאכותית, שמספקות מענה מהיר לשאלות נפוצות. התשובות עשויות לדרוש הבהרה או תיקון, אך המערכת מאפשרת תמיד לבקש לדבר עם נציג אנושי.
מערכת התמיכה מבוססת ה-AI נועדה להתמודד עם כמויות עצומות של פניות, ולהציע פתרונות מיידיים לבעיות מוכרות גם מחוץ לשעות הפעילות הרגילות של צוותי התמיכה.
מה עוד חשוב לדעת?
השימוש בתכונה החדשה פתוח בשלב זה רק לחלק ממשתמשי גרסת הבטא ל-iOS, אך וואטסאפ צפויה להרחיב את ההפצה בהדרגה בשבועות הקרובים. התמיכה זמינה גם בדרכי תקשורת נוספות – כמו מייל ישיר לכתובת: support@whatsapp.com.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים