איימן עודה, יו"ר חד"ש-תע"ל, התראיין היום (שלישי) לרדיו נאס: "אחרי כישלון ההדחה אתמול, גנץ שלח לי את טקסט הנאום שלו במליאה וביקש ממני להתבונן בו. מדובר באיש מוזר, שאי אפשר להבין מה הוא רוצה", כך על פי הדיווח של מוחמד מג'אדלה.
נזכיר כי אמש, הדחתו של חבר הכנסת איימן עודה מהכנסת, נפלה בהצבעה לאחר שלא הושג הרוב הדרוש של 90 חברי כנסת שיתמכו במהלך.
73 חברי כנסת הצביעו בעד הדחתו, 15 הצביעו נגד. חברי יהדות התורה לא נכחו במליאה, בני גנץ וח"כים מיש עתיד נעדרו, נתניהו וחברי מפלגת ש"ס, הצביעו בעד.
לפיד חוזר בו: "במקרה כזה – לא אדיח את איימן עודה"
תגובות
נידרשו 90 + להדחת חכ עודה. .שהם 75% מכלל 120 ח"כ. מבין אלו שכן הצביעו, 73 בעד מתוך 88 שהצביעו. שהם כ-83% בעד הדחת בוגד כפוי טובה. חבל שנידרש רוב 90 ולא רק רוב 75% מהמצביעים.