חדשות

"יולי אדלשטיין סיים את דרכו בליכוד"

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד, מצדדת במהלך הפרישה של החרדים מהממשלה, ותוקפת את יולי אדלשטיין: "שיכלל את האוטו אנטישמיות לחרדים למימדים שמרצ לא הייתה מעזה"

"יולי אדלשטיין סיים את דרכו בליכוד"
צילום: (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בעוד חברי הליכוד תוקפים את המפלגות החרדיות בשל החלטתן לפרוש מהממשלה, חברת הכנסת טלי גוטליב דווקא מחזקת אותם ואומרת כי מדובר במהלך מוצדק.

"כל הכבוד לחרדים", כתבה גוטליב. "עם כל הצער שבעזיבתם את הממשלה הם צודקים. יש גבול להשפלה מבית היוצר של מחרב ממשלת הימין יולי אדלשטיין. כרטיס נוכחות ביומטרי לבני ישיבות. אין לתאר. אדלשטין עוד רגע ידרוש גם מצלמות האח הגדול".

טלי גוטליב
טלי גוטליב| צילום: (צילום: יעל פרידסון\הארץ)

גוטליב המשיכה: "הרי לפי אדלשטיין כל הרבנים שקרנים ואי אפשר לסמוך על הדיווחים שלהם. אדלשטין שיכלל את האוטו אנטישמיות לחרדים למימדים שמרצ לא הייתה מעזה. ובכן, הממשלה לא תיפול. היא מתוקפת עם 61 מנדטים ותקציב עד חודש מרץ 26".

"אך הרשו לי להיחרד מהתנהלות יו"ר וועדת חוץ ובטחון שאת דרכו בליכוד סיים, והוא בשיאו של מהלך שקוף למימוש ההבטחה שלו למפלגה אחרת שתשריין לו מקום של 'כבוד'. בשיאה של מלחמה מעז אדלשטיין שוב ושוב לפגוע בחוסנה של הממשלה ותוך כך במורל לוחמינו עזי הרוח".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

194
133
אם כל החרדים היו שקרנים היינו אומרים דיי
15.07.25

לא יאומן לאיזה שפל הממשלה הזו הביאה את המדינה , כל הטפשים ישלמו עוד עשרות שנים את חובות המדינה , וזה רק החלק הזול של מחיר הטמטום ... המחיר היקר הוא 2000 חללים, 18,000 פצועים , ועשרות אלפי אזרחים חסרי בית ... ולחשוב שכל זה קרה רק כדי שהמושחת השקרן יוכל לחמוק ממשפטו ... והטיפשים חוגגים , כשהילדים שלהם נרקבים בעזה .... וילדי ראש הממשלה רוכשים דירות בבריטניה וארה"ב... אין גבול לשחיתות , ואין גבול לטמטום ... ואין גבול לשקיות השחורות שהממשלה הזו מייצרת בזמן שהיא יוצאת מגדרה כדי להעביר את חוק הפטור לעלוקות החרדיות ... וזה בזמן שיש חיילים שמתאבדים כי הם לא עומדים בעומס ...