חדשות המגזר

טראגי: פונה כתינוק מביתו בנווה דקלים – ונפצע קשה בעזה

קורע לב: הקצין שנפצע אמש קשה בעזה - פונה לפני 20 שנה כתינוק מביתו בנווה דקלים במהלך ההתנתקות

טראגי: פונה כתינוק מביתו בנווה דקלים – ונפצע קשה בעזה
צילום: נווה דקלים בהתנתקות (צילום: פייר טרדימן/ פלאש 90)

הקצין שנפצע אתמול קשה בפיצוץ בטנק ברצועת עזה, פונה כתינוק מהיישוב נווה דקלים, לפני 20 שנה, כך התברר לאחר פציעתו.

ינון מגל פרסם תמונה מביתו לשעבר של הקצין שנפגע, עליו נכתב: "את הרוח לא תשברו" כשברקע מופיע דחפור שמתחיל להרוס את הבית. מגל הוסיף: "הבית של שמוליק ואביטל סנדר, מנווה דקלים ב-2005 ממנו פונה כתינוק הבן שלהם, קצין השיריון שנפצע קשה".

נזכיר כי בימים אלו קרב מועד ציון 20 שנה להתנתקות ולפינויים הכפוי של אלפי ישראלים מרצועת עזה.

מערכת הביטחון באזהרה חמורה: "יפגע בחטופים"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
יי
15.07.25

ואם הוא לא פונה? הפכתם למגזר דוחה שרואה רק את עצמו, כמו הטפילים