אירוע קשה ברצועה

הותר לפרסום: שלושה חיילים נהרגו באירוע פגיעה בטנק

לושה לוחמי שריון מגדוד 52, עוצבת 'עקבות הברזל' (401), נהרגו מפגיעת טנק בצפון רצועת עזה: סמל ראשון שהם מנחם, סמל שלמה יקיר שרם וסמל יולי פקטור הי"ד.

הותר לפרסום: שלושה חיילים נהרגו באירוע פגיעה בטנק
צילום: דובר צה"ל

לאחר שפורסם שמו של אחד הנופלים, בצה"ל אישרו לפרסם כי בתקרית קשה של פגיעה בטנק, נפלו בקרב שלושה לוחמים ברצועת עזה.

דובר צה"ל התיר הערב לפרסום כי בתקרית קשה שאירעה במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה, נהרגו שלושה לוחמי שריון מגדוד 52 של עוצבת ‘עקבות הברזל׳ (חטיבה 401). השלושה נפלו בקרב לאחר שטנק שבו שהו נפגע במהלך לחימה בשטח.

לוחמי השריון שנפלו הם: סמל ראשון שהם מנחם, בן 21, ממושב ירדנה. לוחם שריון בגדוד 52, עוצבת ‘עקבות הברזל׳ (401).

סמל שלמה יקיר שרם, בן 20, תושב שכונת הרימון באפרת. לוחם שריון בגדוד 52, עוצבת ‘עקבות הברזל׳ (401).

סמל יולי פקטור, בן 19, מראשון לציון. לוחם שריון בגדוד 52, עוצבת ‘עקבות הברזל׳ (401).

הותר לפרסום: סמ"ר שלמה שרם נפל בעזה

על פי דיווחים מגורמים צבאיים, הלוחמים נהרגו כתוצאה מפיצוץ שהתרחש בטנק בזמן פעילות בצפון הרצועה. מהערכה ראשונית, עלה כי הפיצוץ נבע מירי נ״ט לעבר הטנק.

אך גורמים במערכת הביטחון הבהירו כי הם בוחנים את על האפשרויות וכי: "אפשרויות נוספות לנסיבות הפיצוץ נמצאות בבדיקה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

17
12
אבי
14.07.25

עוד תחקיר עד ההרוגים הבאים