חודשיים אחרי שאיבד את אשתו צאלה ואת התינוק רביד חיים הי"ד בפיגוע הירי בצומת ברוכין, חננאל גז עלה הבוקר (ראשון) להר הבית לרגל צום י"ז בתמוז. חננאל עלה להר עם אחותו ובנותיה בליווי מדריכים של ארגון "בידינו".
צפו בתיעוד:

חננאל גז הר הבית| צילום: (צילום: בידינו)
"זכינו לעלות להר הבית היום. זהו יום עצוב לעם ישראל בו אנו צמים" אמר חננאל. "אנחנו מתפללים לקדוש ברוך הוא שנזכה לראות את בניין בית המקדש".

תום ניסני, מנכ"ל בידינו, הוסיף ואמר כי "מחזקים את חננאל ומשפחתו, העלייה להר הבית היא הניצחון על אויבינו, נמשיך לחזק את רוח העם עד לניצחון!".

תגובות
הרב קוק לא אסר עליכם לעלות להר הבית ? אה, הבנתי אתם הרי מעולם לא נשמעתם לרבנים, לדעת תורה, ולמצוה של לשמוע דבר ה' -זו הלכה. כן אתם סרוגים, שכחתי, אתם באמת פטורים מכל זה . נו מתי תצאו מהארון היהודי ותכריזו דתל"ש?