חדשות

החות'ים ביצעו שיגור טילים כושל, לא יופעלו אזעקות

2 טילים בליסטיים שוגרו מתימן אך קרסו בדרכם, לא יופעלו אזעקות. הבכיר הח'ותי חזאם אל-אסד: "נחזור ונדגיש: לא נוותר על עזה"

החות'ים ביצעו שיגור טילים כושל, לא יופעלו אזעקות
צילום: (צילום: יוסי אלוני / פלאש90)

מערכת הביטחון זיהתה שיגור של שתי טילים מתימן, הטילים לא הגיעו לישראל וככל הנראה נפלו בדרכם, לא יופעלו אזעקות.

הבכיר החות'י חזאם אל-אסד פרסם הבוקר (חמישי) בעברית תמונה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) תמונה של הארץ, עם הסימונים היכן הופעלה אזעקה, בעקבות הירי מתימן.

חזאם כתב על התמונה בעברית: "כך נראתה התמונה לאחר שיגור הטיל התימני לעומק הישות הציונית. נחזור ונדגיש: לא נוותר על עזה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

8
8
אל חוטים
12.07.25

בזמן האחרון הרבה טילים חוטים "קורסים"