חדשות המגזר

נשאר במגזר: צחי נמיר מונה למנכ"ל לפיתוח ירושלים

הסרוג צחי נמיר, סגן נשיא מובילאיי בשנים האחרונות, מונה כמ"מ מנכ"ל חברת הרל"י במקום אייל חיימובסקי שנפטר לפני כחודשיים

נשאר במגזר: צחי נמיר מונה למנכ"ל לפיתוח ירושלים
צילום: (צילום: דוברות הרל"י)

חילופי סרוגים בירושלים. צחי נמיר, תושב ירושלים וסגן נשיא מובילאיי בשנים האחרונות, מונה אתמול כממלא מקום מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) במקום אייל חיימובסקי שנפטר בפתאומיות לפני כחודשיים.

אייל חיימובסקי ז"ל (אייל חיימובסקי (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90))

ההחלטה על מינויו של נמיר התקבלה היום, רביעי, פה אחד על ידי מועצת הרשות לפיתוח ירושלים. ההחלטה, כך מדגישים בהרל"י, התקבלה בתיאום עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שר ירושלים ומורשת מאיר פרוש וראש העיר משה ליאון.

דרך נמיר: "אם אתם ירושלמים – זכיתם"

במקביל, אישרה מועצת הרשות את הקמתה של ועדת איתור למנכ"ל קבוע, בהתאם לנהלים.

נמיר, (45), פעיל ציבור ותיק בירושלים, נשוי ואב לחמישה ילדים, התמודד בבחירות האחרונות לעירייה ברשימת "מפד"ל – הציונות הדתית" בראשות חגית משה, אך לא הגיע למקום ריאלי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות