חבר הכנסת עופר כסיף שפנה לבית הדין הגבוה בהאג נגד מדינת ישראל, הורחק לשבועיים מדיונים בכנסת ושכרו יישלל לשבועיים.
נזכיר כי כסיף הוסיף את חתימתו לעצומה נגד ישראל שתומכת בתלונה שהגישה דרום אפריקה בגין "רצח עם" בעזה. בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות כתב שהממשלה פוגעת בעם ופועלת נגד המדינה ואזרחיה, שאותם היא "מקריבה" ומבצעת בשמם "פשעים".
"חובתי החוקתית היא לחברה הישראלית ולכלל היושבים בה, לא לממשלה שחברים בה ובקואליציה שלה קוראים לטיהור אתני ואף לרצח עם ממש", כתב כסיף.
עופר כסיף לאב השכול: "סתום את הפה שלך!"
"הם אלה שפוגעים במדינה ובעם, הם אלה שהובילו לפנייה של דרום אפריקה להאג, לא אני וחבריי. כשהממשלה פועלת נגד החברה, המדינה ואזרחיה, קל וחומר כאשר היא מקריבה אותם ומבצעת בשמם פשעים על מזבח שמירה על קיומה שלה, זכותי ואף חובתי להתריע על כך ולעשות ככל יכולתי במסגרת החוק כדי לעצור זאת".





תגובות
לשלוח אתו לשבועיים לגור בעזה. שיוכל לחבק את "חבריו" נראה איך יחזור משם.
57000! עזתים נהרגו מתחילת המלחמה. נשים, ילדים, זקנים, אזרחים. הרמטכל טוען שהמלחמה בעזה מיצתה את עצמה. המלחמה ממשיכה למרות דברי הרמטכל. נהרגים בה גם חיילינו. למה ממשיכה מלחמה שאין בה צורך? אם המלחמה תיפסק, סמוטריץ' בן גביר ושו"ת, יפרקו את הממשלה. בנימין נתניהו חייב לשרוד אישית ופוליטית (הוא נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים) לשם כך הוא עושה הכל: הקרבת חטופינו, הקרבת חיילינו (בניו אינם נמנים על חיילינו, הם חיים ומאובטחים על חשבוננו). אז שהעזתים יעניינו אותו? טוב שיש חכ אמיץ כעופר כסיף. רוב הציבור מעוניין בסיום המלחמה, גם הרמטכל. רוב הציבור מזועזע מהרצח בעזה, מהקרבת החטופים ומהקרבת חיילינו לצורך שרידותו של בנימין נתניהו. טוב שיש מי שמייצג את הקול של הציבור הזה בארץ ובעולם. שיבינו ושידעו בעולם שהממשלה רוצחת בשם עצמה. חשוב לזכור את דברי הרמטכל
זה כנסת ישראל נתנה לו עלאק עונש מה זה שבועיים פחות משכורת מה זה לא לא להכנס לוועדות.הם החכים הרעים שלנו דואגים אחד לשני וזה ברור מימזמן.גם כאשר חכ זבל יוצא מהכנסת הכנסת בהמשך דואגת לו לתפקיד בקק"ל או במקום אחר.הם זבלני שכל כולם ועובדים עלנו כולם
57000! עזתים נהרגו מתחילת המלחמה. נשים, ילדים, זקנים, אזרחים. הרמטכל טוען שהמלחמה בעזה מיצתה את עצמה. המלחמה ממשיכה למרות דברי הרמטכל. נהרגים בה גם חיילינו. למה ממשיכה מלחמה שאין בה צורך? אם המלחמה תיפסק, סמוטריץ' בן גביר ושו"ת, יפרקו את הממשלה. בנימין נתניהו חייב לשרוד אישית ופוליטית (הוא נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים) לשם כך הוא עושה הכל: הקרבת חטופינו, הקרבת חיילינו (בניו אינם נמנים על חיילינו, הם חיים ומאובטחים על חשבוננו). אז שהעזתים יעניינו אותו? טוב שיש חכ אמיץ כעופר כסיף. רוב הציבור מעוניין בסיום המלחמה, גם הרמטכל. רוב הציבור מזועזע מהרצח בעזה, מהקרבת החטופים ומהקרבת חיילינו לצורך שרידותו של בנימין נתניהו. טוב שיש מי שמייצג את הקול של הציבור הזה בארץ ובעולם. שיבינו ושידעו בעולם שהממשלה רוצחת בשם עצמה. חשוב לזכור את דברי הרמטכל
57000? זה הכל? מעט מידי מאוחר מידי.
כסיף הוא פחדן לקקן שאוהב ערבים התלונה שלו בהאג פוגעת בלגיטימציה של ישראל לפעול נגד החמאס. זה לא עניין של ימין או שמאל זה ישר הבן אדם תומך באיימן עודה וניסה למנוע את פיטוריו מהכנסת חבל שלא פיטרו אותו גם.
זה כמו הילד מהסיפור בגדי המלך החדשים...רואה שאבא שלו סתום ומטומטם..ואין למי להסביר שהמלך ערום...כל הצי בור חולה נפש ומטומטם לאהוב נאצי כזה ולנסות לשכנע את האחרים...סוג של מטומטמים קפלניסטים ביידניסטים עוכרי ישראל..מי שבוחר ביהיר לפיד...ויהיר גוליאני...ובזובירמן החזיר הרומני..הם החולה נפש עוכרי ישראל מתייונים ארורים..ובדרך כלל כל אלה הזבלות הם נגד רפורמה משפטית..וכולם מחבקים את השופט העליון המושחת עם התלתלים..והפנצירית..וגלי מיחרא...וגיבורם הוא הסוטה שגונב טנק..ועכשיו משוחרר בזכות גלי מיחרא וכל השופטים של סדום ועמורה עם הגלימות השחורות כעורבים...זבלות מלא על מלא שבקרוב יתאדו..כל אלה הצי בור של בגדי המלך החדשים..מטומטמים וחארות ללא תקנה
57000..מתי יגיע ל100% של שלשולים עזתים כולל הקטנים...גם חזירבאלה ונצראלה היו תינוקות..מתי מתי...נחלק בקלוות לנו היהודים......אז 57000 חבל שזה מעט..אבל אנו בדרך..תתעודדי מיכלוש