חדשות

הבכיר בהלם: "אני לא יודע איך האלופים האלו ישנים בלילה"

אל"מ (מיל') חזי נחמה התייחס לאסון הנורא ברצועת עזה, בו נפלו חמישה לוחמים ואמר: "אני לא יודע איך האלוף יניב עשור ואיך רא"ל זמיר ישנים בלילה"

הבכיר בהלם: "אני לא יודע איך האלופים האלו ישנים בלילה"
צילום: עזה (צילום: דוצ)

אל"מ (מיל') חזי נחמה התראיין היום (שלישי) ב103fm והתייחס לאסון הנורא בעזה, בו נפלו חמישה לוחמים. בעקבות כך, הוא קרא לשינוי שיטת הלחימה בעזה.

"חיילים נהרגים שוב ושוב, אני לא יודע איך האלוף יניב עשור ואיך רא"ל זמיר ישנים בלילה", אמר נחמה. עוד הוא הוסיף: "השיטה הזאת לא עובדת. עד שלא נעשה הנעת אוכלוסייה והטלת מצור על חמאס, לא נכניע את חמאס. דם חיילים לא יכול להישפך כמים, צריך להגיע להכרעה, סוף".

צה"ל הדיח ממילואים את האלוף משנה הסרוג

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

48
39
רמי
09.07.25

נתניהו, אהוד ברק המפלצת וכל צמרת צה"ל ב-20 שנה האחרונות צריכים לשבת בכלא לכל החיים. אין לנו צבא, יש לנו רק חיילי חובה ומילואים ואזרחים גיבורים.