
ברקע הדיווחים על התקדמות במשא ומתן להפסקת אש ושחרור חטופים, מקורות בכירים בארגון הטרור הרצחני חמאס, אומרים כי ייתכן וההסכם ייחתם כבר ביום חמישי הקרוב.
על פי הדיווח של רועי קייס, מקורות בכירים בארגון אמרו לעיתון א-שרק אל-אווסט כי "המשא ומתן בדוחה רציני יותר מהצד של ישראל וארה"ב בהשוואה לפעמים הקודמות".
המקורות ציינו כי "אם המשא ומתן יתנהל בצורה חיובית, ייתכן שהפסקת האש תיכנס לתוקף בחמישי אך זה תלוי בהיענות לדרישות של הארגון".
או שיקחו או שלא ייקחו...מי הם בכלל המוסלמים האילו השאהיים הם להן כבר מה להצעיה לא יהיה להם כלום יותר מדינה ישראל הפסידה מהסונאים כל הרבה מי הם בכלל.