שר החוץ הלבנוני יוסף רג'י, התייחס למלחמת ישראל מול ארגון הטרור חיזבאללה ולתנאים שהציבה ארה"ב למדינת לבנון. בדבריו, הוא הדהים את המראויין לאחר שהציג את לבנון בעמדה חלשה ונכנעת.
"אנחנו צריכים למלא את התנאים שארצות הברית מבקשת מאיתנו. אנחנו לא בעמדת כוח של לסרב או להסכים. אין לנו את הכוח הצבאי או הכלכלי כדי להתמקח".
עוד באותו נושא
חיזבאללה בצרות: נזק קשה נוסף לארגון הטרורחדשות סרוגים

נזכיר כי עם ההסכם של ישראל מול חיזבאללה, השליח האמריקני אמר לכוחות הצבא הלבנוני לוודא שחיזבאללה ימסור את כל נשקו מדרום לנהר הליטני לידי צבא לבנון, וכן לוודא שהאזור "יהיה נקי מכל נוכחות צבאית או נשק שמחוץ לסמכותה של מדינת לבנון.
אמירה לא מובנת, בקשת ארה"ב רק מחזקת את מעמד לבנון מול ארגון טרור שפגע בה וכרסם במעמדה. למה בכלל להתנגד לה?