דובר צה"ל מסר היום (שלישי) כי בשבוע שעבר, אוגדה 99 חזרה לפעול בפעם הרביעית מאז תחילת מלחמת ׳חרבות ברזל׳ ברצועת עזה. כוחות האוגדה, בסדיר ובמילואים, פועלים בצפון ובמרכז רצועת עזה, לאיתור ולהשמדת תשתיות צבאיות בעל ובתת-קרקע ובמשימות הגנה על יישובי העוטף.
האוגדה פועלת באמצעות שלושה צוותי קרב חטיבתיים – החטיבה הצפונית, חטיבת המילואים 646 וחטיבת האש 990.
עד כה, הכוחות חיסלו מספר מחבלים בהתקלויות פנים אל פנים ובשיתוף כלי טיס של חיל האוויר, איתרו אמצעי לחימה רבים אשר הוסתרו במבנים אזרחיים והשמידו תשתיות צבאיות של ארגוני הטרור ברצועה מעל לקרקע ומתחתיה.
עוד באותו נושא
דיווח: זה מועד סיום המלחמה בעזהחדשות סרוגים

כוחות צה״ל ממשיכים לפעול על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל.
תגובות
המלחמה בעזה היא לא הישג הפנטזיה הדבילית שחיילי צה"ל יוכלו לפעול בתוך הרצועה ולחסל את החמאס עולה לנו בהרבה דם. מצור הרמטי על הרצועה היה מביא לכניעה מיידית של החמאס ולשחרור החטופים בלי חייל הרוג אחד ובלי סכומי העתק שמושקעים בלחימה