חדשות בעולם

איראן מציבה לארה"ב תנאי להמשך קיום המו"מ

תכניס גם את ישראל בפנים? איראן התייחסה להמשך השיחות מול ארה"ב והציבה תנאי ברור לכל המשך קיום מו"מ מול ארה"ב

מנהיג איראן עלי חמינאי
מנהיג איראן עלי חמינאי | צילום: מנהיג איראן עלי חמינאי (צילום: מתוך טוויטר)

סגן שר החוץ של איראן, מג'יד תכת־רוואנצ'י, התייחס לשאלה האם איראן תחדש את השיחות מול ארה"ב, לאחר המתקפה נגדה. בראיון לרשת BBC הוא אמר כי איראן מציבה תנאי ברור לחידוש המשא ומתן עם ארצות הברית: התחייבות חד־משמעית להפסקת התקיפות הצבאיות נגד איראן.

נזכיר כי המתיחות החלה לאחר שישראל פתחה במתקפה נגד איראן של 12 יום, אשר לקראת סופם ארצות הברית הצטרפה לתקיפות והפציצה את המתקנים בפורדו, נתנז ואיספהאן.

חדשות סרוגים

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות