חדשות

משפחות החטופים לנתניהו: "מה שנדרש הוא שחרור, לא חילוץ"

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "פתחו הרבה הזדמנויות עכשיו - קודם כל, לחלץ את החטופים", מטה משפחות החטופים אמר בתגובה: "מה שנדרש הוא שחרור, לא חילוץ"

משפחות החטופים לנתניהו: "מה שנדרש הוא שחרור, לא חילוץ"
צילום: (צילום: תומר ניוברג / פלאש90)

במטה משפחות החטופים הגיבו הערב (ראשון) לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במתקן השב"כ, בהם טען כי " נפתחו הרבה הזדמנויות עכשיו בעקבות הניצחון באיראן – קודם כל, לחלץ את החטופים". בדבריהם קראו לנתניהו להימנע ממבצעי חילוץ שיסכנו את חיילי צה"ל, ולפעול במקום זאת לעסקת חטופים שתביא לשחרורם של 50 השבויים הנותרים מידי החמאס.

"משפחות החטופים מברכות על כך שמקץ 20 חודשים, סוף סוף השבת החטופים הוצבה כמטרה ראשונה על ידי ראש הממשלה" נמסר. "זוהי אמירה חשובה מאוד שצריכה להיגזר ממנה עסקה אחת, בפעימה אחת להשיב את כל 50 החטופים וסיום הלחימה בעזה".

עם זאת, הובהר כי "לצד האמירה הזאת, חשוב להדגיש כי מה שנדרש הוא שחרור, לא חילוץ. הבדל של מילה שעשויה להיות עבור החטופים ההבדל בין הצלה לאובדן".

WhatsApp Video 2025-06-29 at 19.44.21
WhatsApp Video 2025-06-29 at 19.44.21| צילום: וידאו: רועי אברהם/ לע״מ, סאונד: בן פרץ/ לע״מ.

"רוב מוחלט בציבור מבין שהדרך היחידה לשחרר את כולם היא רק באמצעות הסכם כולל וסיום הלחימה, ללא מבצעי חילוץ שמסכנים הן את החטופים והן את חיילי צה"ל" הסבירו. "עד כה ראש הממשלה בחר שלא לקבל את ההחלטה המתבקשת, למרות רצון העם. החלטה שמעדיפה שיקולים ערכיים, ממלכתיים ומבצעיים על פני כל שיקול אישי ופוליטי".

"רק הסרת המכשול הזה תביא להסכם כולל שממתין לפתחו של ראש הממשלה כבר חודשים ארוכים" סיכמו. "זהו הדבר היחיד שמפריד בין ישראל לבין ניצחון כולל ותחילתו של שיקום לאומי. מחזירים את החטופים, מפסיקים את הלחימה. נחזיר, נקום".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

7
4
בגלות ירדו ישראל
30.06.25

למדרגת צאן וכבהמות נמסרו לשחיטה בגילוי היחוד ינקום ה' בגויים וישפוך את דמם, ידין בגויים מלא גויות. אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. תֵּן שָׁלוֹם לְאוֹתָם עֲנִיֵּי הַצֹּאן שֶׁהֵם מִצַּד מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ שֶׁהוּא עָנִי וְאֶבְיוֹן שֶׁנֶּאֱמַר בּוֹ, "גָּלְתָה יְהוּדָה מֵעֹנִי". בִּזְמַן שֶׁעוֹמֵד בְּתָקְפּוֹ, "אָדָם" נִקְרָא, וּכְשֶׁיֵּרֵד לְמַטָּה נֶאֱמַר בּוֹ, "וְאָדָם בִּיקָר בַּל יָלִין נִמְשָׁל כַּבְּהֵמוֹת נִדְמוּ". מִצַּד זֶה יִשְׂרָאֵל הֵם צֹאן, וְהוּא נֶאֱמַר בּוֹ, "כַּשֶּׂה לַטֶּבַח יוּבָל וּכְרָחֵל לִפְנֵי גֹזְזֶיהָ נֶאֱלָמָה", לְפִיכָךְ "שָׁפְכוּ דָּמָם כַּמַּיִם" כִּבְהֵמוֹת שֶׁעוֹמְדִים לִשְׁחִיטָה, וְעָלוּ קָרְבָּן עַל מִזְבַּחֲךָ הָעֶלְיוֹן. אֲבָל בְּשָׁעָה שֶׁתְּגַלֶּה לָנוּ יִחוּדְךָ יֵאָמֵר בָּנוּ, "שׁוֹפֵךְ דַּם הָאָדָם בָּאָדָם דָּמוֹ יִשָּׁפֵךְ", "דָּם" נִשְׁלָם וְנַעֲשֶׂה "אָדָם", מִי