חדשות בעולם

דיווחים באיראן: פצצה ישראלית התפוצצה בבתי זיקוק בתבריז

שאריות מלחמה: באיראן מדווחים כי פצצה שככל הנראה הוטלה על ידי ישראל במהלך 12 ימי המלחמה, התפוצצה כעת בבתי זיקוק בתבריז

מראות התקיפה באיראן (מראות התקיפה באיראן)

אתרים רבים באיראן מדווחים כעת (ראשון) על פיצוץ אדיר ופטריית עשן בבתי הזיקוק שבתבריז. על פי הדיווחים, מדובר בפצצה ישראלית שלא הספיקה להתפוצץ ב-12 הימים של המלחמה בין ישראל לאיראן.

מנגד, פרשנים באיראן המקורבים למשמרות המהפכה, ניסו לטייח את המקרה ואמר: "במהלך החלפת מיכל חנקן בבית הזיקוק בתבריז, עקב לחץ מוגבר ופגם טכני, המיכל התפוצץ, והעשן שעלה מסביב למערכת ההגנה האווירית קשור לבעיה זו. שמונה בני אדם סבלו מפציעות שטחיות בפיצוץ."

איראן באיום נוסף על ישראל: "נגיב ביד קשה"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

17 תגובות
14
שחר
30.06.25

אם לא השמדנו להם את ה 450 ק"ג של אורניום מועשר, לא עשינו כלום במלחמה הזו?

הצטרפו אלינו