חדשות

עשרות בדיחות על בנט ברשת: "חתיכת אידיוט"

לאחר שאמר כי אלמלא הפעולות של ממשלתו ב-2021, נתניהו לא יכל תקוף באיראן - עשרות אנשים לועגים לראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט

בנט
בנט | צילום: (צילום: אבשלום ששוני / פלאש90)

הרשתות החברתיות מוצפות בעשרות בדיחות בשעות האחרונות, על ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. כזכור, אמש (מוצ"ש) אמר בנט בראיון בערוץ 12 כי לולא הפעולות של ממשלתו ב-2021, נתניהו לא יכל לתקוף באיראן.

בתגובה, רבים לעגו ולגלגו עליו על כך, והחלו לייחס לו כל מיני אירועים היסטוריים ודרמטיים כביכול הוא אחראי להם. בין הבדיחות תוכלו למצוא את בנט בהישענות הידועה של הרצל, עם בועת מחשבה שאומרת: "אני אקים את מדינת ישראל".

או למשל בתמונה ליד פרעה ובה בנט אומר: "אני ריככתי את לב פרעה". בנוסף, ברשת לעגו לבנט על כך שהוא אמר כי מי שמנעה את חיסול סינוואר, זו עידית סילמן.

בנט מאשים: עידית סילמן מנעה את חיסול סינוואר

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

95
62
נפתלי בנט יהיה ראש ממשלה אחראי ויחזיר או
29.06.25

נפתלי בנט יהיה ראש ממשלה אחראי ויחזיר אותנו להיות מדינת על כמו שהיינו. נתניהו הרס את הביטחון, הורס את הכלכלה, הורס את החברה, את המעמד הבי"ל, את דרוג האשראי, את הפוליטיקה שזוהמה בסיאוב ובריקבון של מש' נתניהו. כך או כך, בנימין צריך ללכת לאלתר. נתעסק איתו שנגמור לשקם את עיי החורבות שהותיר אחריו

1
אלירן מנשה
29.06.25

צודק. אבל יש עדיין הרבה שטוב להם לחיות בזוהמה והריקבון הזה הם עדיין חיים בביצה חמימה ומסריחה ועוד לא התעוררו.

2
ר.ר
30.06.25

אתם אוהבים חולשה וויתורים במיוחד על המדינה האובססיה והשינה השאלתה על המוח שלכם מיסכנים אנחנו ראש נישאר ואתם הזנב

3
אמנון
30.06.25

אתה כנראה לא חי בעולם הזה אלא ביקום מקביל

4
יעל ♥
09.07.25

חובה קריאה תקשיב חיים שלי אני ראיתי סרטון שאדון נבט (מלשון בן אדם מנובט ולא יודע להחליט החלטות נורמליות אלא מה שהפלסטינים אומרים לו לעשות הוא עושה ולכן הוא מנובט ) בקצור הוא חתם על הסקם שבחיים הוא לא יהיה שמאלי ???????? ואני רואה מה הוא עכשיו וביזמן שהוא היה ראש ממשלה אז כל הוולטים שהוא היה מחרבן כל יום לכל המשפחה שלו וכל הקניות שהוא היה דואג למשפחה שלו פיתאום לפנק אותם זה על חשבון המדינה אז מאמי אם אתה רוצה להמשך לשלם כפול 2 לנבט תעשה את זה לבד כי אני לא חושבת שההורים שלי אמורים לשלם כפול ואני רק בת 14 אז הצלחות לך והשניה תשנה דעה זאת פקודה ושלא תעז לדבר ככה על ביבי שלי ברור אחרת תקבל קללות מימני ולא כדאי לך נבט אתה כל כך ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

5
יעל ♥
09.07.25

חובה קריאה תקשיב חיים שלי אני ראיתי סרטון שאדון נבט (מלשון בן אדם מנובט ולא יודע להחליט החלטות נורמליות אלא מה שהפלסטינים אומרים לו לעשות הוא עושה ולכן הוא מנובט ) בקצור הוא חתם על הסקם שבחיים הוא לא יהיה שמאלי ???????? ואני רואה מה הוא עכשיו וביזמן שהוא היה ראש ממשלה אז כל הוולטים שהוא היה מחרבן כל יום לכל המשפחה שלו וכל הקניות שהוא היה דואג למשפחה שלו פיתאום לפנק אותם זה על חשבון המדינה אז מאמי אם אתה רוצה להמשך לשלם כפול 2 לנבט תעשה את זה לבד כי אני לא חושבת שההורים שלי אמורים לשלם כפול ואני רק בת 14 אז הצלחות לך והשניה תשנה דעה זאת פקודה ושלא תעז לדבר ככה על ביבי שלי ברור אחרת תקבל קללות מימני ולא כדאי לך נבט אתה כל כך ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

61
מכונת הרעל מנסה לשטוף לאספסוף את המח ...
30.06.25

נתניהו הוא לא "קוסם" הוא "קברן" של המדינה ... נתניהו הוא לא "המשיח" הוא "מלאך המוות" ... נתניהו לא "קדוש" הוא "שיקוץ בהיכל" ... וכל מי שעיניו בראשו רואה זאת . וכל מי ששכל בקודקודו מבין זאת . תסתכלו על המצב פה , מערכת החינוך הכושלת , על מערכת הבריאות המקרטעת , על בטחון הפנים שהשיג שיאים בלתי נשכחים ברציחות , גניבות , על מערכת הטיפול בפגועי הנפש במיוחד אלה של המלחמה , תסתכלו על יוקר המחיה , על ירידות דרוג האשראי של המדינה, על החוב העצום שארגן לנו , על צווי המעצר שמחכים לילדינו בחו"ל, על חרם של חברות התעופה הזרות , על הבידוד הבינלאומי שהביא עלינו בכזאת שלמות ... ותסתכלו כמה זמן לוקח לצבא לנצח את המחבלים בכפכפים (לפי שקרי ראש הממשלה) ... שנה וחצי והסיפור לא קרוב לסיום...

1
משה
30.06.25

כן והוא יסיים את המלחמה בתבוסה צורבת של צהל .כי הוא בנט 26 . היצחקתם אותנו

60
מאובן זכרוני
30.06.25

לא החזקתי ראש, באיזה מפלגה אתה עכשיו? ואתה, ימני, שמאלני? מה? יש לך דעות מגובשות באיזה תחום? משהו שאתה יכול להתחייב/לחתום על זה? חה, חה. אל דאגה, יש בארץ הרבה נשים שתצבענה לך. אם הן הצביעו ללפיד ולגנץ הם יצביע גם לך. ד"ש לעבאס מהאחדות.

1
משה שיאון פיינשטיין.
30.06.25

אה, לגבי עבאס ראוי שתברך את נתניהו שהיה ראשון שהציע לו שותפות.