שלושה ימים מתחילת הפסקת האש מול איראן, בישראל מתחילים לסכם את המספרים סביב הלחימה. על פי הדיווח בחדשות 12, צה"ל השמיד כמחצית ממשגרי הטילים של איראן, מה שהקשה על הצבא האיראני לשגר מטחים עם עשרות טילים.
בנוסף, התקיפה הרחוקה ביותר בוצעה 2,400 ק"מ משטח ישראל, במסגרתה הותקף מטוס תדלוק איראני.

שדות תעופה איראן| צילום: (צילום: דובר צה"ל)
במהלך המלחמה נורו מאיראן לעבר ישראל יותר מ-500 טילים. שיעור יירוט הטילים הבליסטיים על ידי מערכות ההגנה האווירית עמד על 86%.
במהלך ימי המבצע בוצעו יותר ממיליון שיחות למוקד 104 של פיקוד העורף, לצורך הבהרת ההנחיות וסיוע לנפגעי חרדה. כמו כן, נרשמו יותר מ-300 מיליון כניסות לפורטל החירום הלאומי





תגובות
מישהו רואה בכתבה נתון שמדאיג את מערכת הביטחון? מה הקשר לכותרת?
למה הכותרת שלכם אף פעם לא קשורה למה שכתוב... נשמח לדעת מה מדאיג כל כך.
רבאק אז מה מדאיג את מערכת הביטחון???? איפה הפאנץ???????