חדשות

מיקי זוהר: "צריך לסיים את המלחמה בעזה"

לאחר גפני, גם השר מיקי זוהר מצטרף לדבריו ואומר כי צריך לסיים את המלחמה בעזה ולהחזיר את החטופים

מיקי זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מיקי זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90) | צילום: (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

השר מיקי זוהר אמר היום (חמישי) בערוץ 12 כי "צריך לסיים את המלחמה בעזה ולהחזיר את החטופים".

נזכיר כי אמש, יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, משה גפני, התייחס להמשך המלחמה בעזה והביע התנגדות להמשך הלחימה ברצועה. דבריו מגיעים בעקבות האסון בחאן יונס שבו נפלו 7 לוחמים.

גפני מלחמה בעזה
גפני מלחמה בעזה| צילום: (צילום: ערוץ הכנסת)

"אנחנו מודים לקב"ה על סיום המלחמה עם איראן, ואנחנו מודים לדונלד טראמפ שעשה הרבה מאד בעניין הזה ואנחנו חייבים לו הרבה" אמר. "אנחנו נמצאים ביום עצוב שבו 7 חיילים נהרגו בעזה, ה' יקום דמם ושיהי זכרם ברוך. אבל אני לא מבין עד לרגע זה על מה אנחנו נלחמים שם, אני לא מבין לאיזה צורך – מה הולכים לעשות שם כשחיילים נהרגים כל הזמן".

לטענתו, "היה צריך איזה טראמפ אחד אצלנו כאן שיבוא ויגיד – מחזירים את החטופים, מפסיקים את כל הדברים האלה וחוזרים חזרה למצב נורמלי, אבל כנראה שעד עכשיו עוד לא זכינו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות