המשנה לפרקליט המדינה לשעבר יהודה שפר, התראיין בעבר לרדיו גלי ישראל ואמר שם: "אנחנו במצב אבסורדי כשראש הממשלה מעיד בזמן מלחמה וצריך לשקול לחוקק 'חוק צרפתי' כדי שלא נגיע למצב הזה אי פעם שוב.
האינטרס הציבורי החשוב ביותר הוא שראש הממשלה ימשיך להנהיג אותנו, הצלחתו הצלחתנו ואני אפילו אצביע מח"ל אם הוא ישמיד את הגרעין האיראני. מצד שני, יש כאן אינטרס ציבורי חשוב מאוד לסיים את המשפט הזה שקורע את העם. המשפט צריך להסתיים בהכרעה ויש כאן ניסיון למשוך זמן".
עוד באותו נושא
בנט בעבר: נדהמתי מהתנהלותו של נתניהו מול איראןחני אדרי

תגובות
יש בעיה אם האיש הזה ביבי איפה שהוא מצליח והולך כמו טווס יש אח''כ ואחכ כל העם משלם מחיר כבד מאוד לכן הוא רע לעם שלו וטוב לאגו שלו אני מצביע בנט ללו עוררין