חדשות

איום נוסף על ישראל: "בקרוב נחדש את התקיפות"

ארגון הטרור של החות'ים הודיע על סיום הפסקת האש עם ארצות הברית, וזאת בשל התקיפות האמריקאיות הלילה באיראן. החות'ים הודיעו כי יבצעו תקיפות נגד יעדים אמריקאים

איום נוסף על ישראל: "בקרוב נחדש את התקיפות"
צילום: מערכת כיפת ברזל בפעולה השבוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בעקבות התקיפה הלילית של האמריקאים את מתקני הגרעין ברחבי איראן, ארגון הטרור של החות'ים בתימן, הודיע לפני זמן קצר כי הפסקת האש שלהם עם ארצות הברית, הגיעה לסיומה.

לפני זמן קצר, חבר הלשכה המדינית של החות'ים, מוחמד אל-בוחיית'י, אומר לערוץ אל-ג'זירה מובאשיר כי "התגובה נגד ארה"ב היא עניין של זמן". על פי ההערכות, החות'ים גם יבצעו תקיפה נגד ישראל בשעות הקרובות וינסו לשגר לעברה טילים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

25
22
אזרח מהשורה
23.06.25

בשם צה"ל יש להם ביצים. הגיע הזמן להתחיל להפציץ אותם אחת ולתמיד לחסל את הארגון החולים עד הסוף