חדשות

מתחילת המלחמה: זה מספר הטילים שאיראן שיגרה לישראל

לילות בלי שינה, אזעקות רבות והרבה ריצות למקלטים: אז כמה טילים בליסטיים איראן שיגרה לעבר ישראל מאז תחילת המערכה?

מתחילת המלחמה: זה מספר הטילים שאיראן שיגרה לישראל
צילום: (צילום: Matyas Rehak / שאטרסטוק)

מתחילת המלחמה איראן שיגרה לעבר ישראל 400 טילים, כך פרסם כעת (רביעי) הכתב הצבאי דורון קדוש.

נזכיר כי אמש התקיימה הערכה בישראל לגבי כמות הטילים שנותרה בידי איראן, ובישראל מעריכים כי אחרי חמישה ימי לחימה עצימים, במהלכם שוגרו לישראל מאות טילים מאיראן והושמדו מאות טילים אחרים – לאיראן נותרו כחצי מהטילים שהיו להם בתחילת המלחמה.

על פי ההערכות בישראל, לאיראנים יש כעת 1800 טילים בליסטיים, מתוך 3000 שהיו להם בתחילת המלחמה, הוי אומר; מיום חמישי איבדו האיראנים כ-1200 טילים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
מורה לחשבון
18.06.25

יותר נכון, איבדו 800 טילים. הרי 400 ירו עלינו..... 1800 טילים בקצב ירי של 30 ביום - יכולים להמשיך ככה חודשיים....