
שר הביטחון ישראל כ"ץ הגיב הבוקר (שני) לירי האיראני לעבר גוש דן, בו נהרגו 5 בני אדם ונפצעו עשרות נוספים. בדבריו תקף את המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי, והבהיר כי ישראל תמשיך לפעול נגד איראן.
"הדיקטטור הרברבן מטהרן הפך לרוצח פחדן שיורה ירי מכוון לעבר העורף האזרחי בישראל כדי להרתיע את צה"ל מהמשך המתקפה שמקריסה את יכולותיו" אמר כ"ץ. "תושבי טהרן ישלמו את המחיר ובקרוב".
עוד באותו נושא
עלה ל-5 מניין ההרוגים במתקפת הטילים לגוש דןאריה יואלי

כאמור, במהלך הלילה האיראנים ירו אתמול כמאה טילים לעבר ישראל, כשנרשמו מספר פגיעות בגוש דן. 5 בני אדם נהרגו מהפגיעות, ו-92 נוספים נפצעו – מתוכם אישה כבת 30 במצב קשה עם חבלת פנים, 6 פצועים במצב בינוני ו-85 במצב קל. ב-2 מתוך 4 זירות נמשכים פעילויות החילוץ והסריקה אחר נפגעים נוספים.
אחלה גבר כ"ץ.. וכל המשמיצים מטומטמים חולי נפש קפלניסטים ביידניסטים..כץ תן בראש ותעשה מה בראש שלך באירן..תחסל את כולם...ושימותו כל המשמיצים והמתנגדים הזבלות......