אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

רצח בכוונה תחילה: כך נדרס שלום שרקי הי"ד

משטרת ישראל התירה לפרסום את הסרטון בו נראה המחבל תושב ענתא כשהוא דורס את שלום שרקי הי"ד ושירה קליין בפיגוע הדריסה בירושלים לפני כשבועיים

רצח בכוונה תחילה: כך נדרס שלום שרקי הי"ד

רצח בכוונה תחילה: משטרת ישראל התירה היום (רביעי) לפרסום את הסרטון המתעד את פיגוע הדריסה בו נרצח שלום יוחאי שרקי הי"ד, ונפצעה קשה שירה קליין המאושפזת בבית החולים.

כזכור, לפני כשבועיים התקבלו קריאות במוקד מד"א מרחב ירושלים על 2 בני אדם שנפגעו מרכב  בעת שהמתינו בתחנת אוטובוס בשדרות חיים בר לב פינת שדרות אשכול בגבעה הצרפתית בירושלים.

מייד עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום חובשים ופאראמדיקים כונני מד"א רכובים על אופנועים , אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א.

החובשים והפאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח הדסה עין כרם, 2 נפגעים קשה, בהם : גבר כבן 30 עם פגיעת ראש מורדם ומונשם, שלאחר מכן נפטר מפצעיו. וצעירה כבת 20 עם פגיעת ראש מורדמת ומונשמת.

מספר ימים אחרי פיגוע הדריסה סירבו במשטרה לפרסם כי אכן מדובר ברצח מכוון ובדקו גם את החשש לפיו מדובר בתאונת דרכים.

נזכיר, כי באחד הדיונים להארכת מעצרו של המחבל חאלד קוטינה, טען עורך דינו כי מדובר ב"תאונת דרכים רגילה וסבירה בנסיבות היום". את דבריו תלה מסיס בכך ש"ירד גשם עז".

בסופו של דבר לאחר בדיקות נוספות של האירוע הודיעה משטרת ישראל כי המשטרה הודיעה כי מדובר ברצח בכוונה תחילה.

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל כבודה בת מלך
פנימה | 30-04-2015 13:31
כל כבודה,בת מלך פנימה. בתורה נאמר,,וְלֹא-יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר" (חומש דברים כג,טו) בנביא ישעיה נאמר,,גַּלִּי צַמָּתֵךְ חֶשְׂפִּי-שֹׁבֶל גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת. תִּגָּל, עֶרְוָתֵךְ"(ספר ישעיה,פרק מז,ב-ג) אמר הפסוק:,, גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת" משמע,השוק מכוסה,שבכדי לעבור בנהר,היא צריכה לחשוף אותו. למה הסמיך הפסוק,,גַּלִּי צַמָּתֵךְ חֶשְׂפִּי-שֹׁבֶל גַּלִּי-שׁוֹק, עִבְרִי נְהָרוֹת" ל:,,עֶרְוָתֵךְ" ללמדנו,שכל המגלה ,אחד מאלו,כמגלה ערותה. ואמרו רבותינו,וכל העובר אחורי אישה בנהר אין לו חלק לעולם הבא(מסכת ברכות סא,א) שכאשר היא תעבור בנהר,היא תרים מעט את לבושה,ויראה מעט מבשרה,ומי שיראה את בשרה,אין לו חלק לעולם הבא. וגדול עוון המחטיא יותר מהחוטא. ומכל עוון ופשע אפשר לשוב בתשובה,כמו שנאמר ב-יחזקאל,, וְהָרָשָׁע, כִּי יָשׁוּב מִכָּל-חַטֹּאתָו אֲשֶׁר עָשָׂה, וְשָׁמַר אֶת-כָּל-חֻקוֹתַי, וְעָשָׂה מִשְׁפָּט וּצְדָקָה--חָיֹה יִחְיֶה, לֹא יָמוּת,כָּל-פְּשָׁעָיו אֲשֶׁר עָשָׂה, לֹא יִזָּכְרוּ לוֹ,בְּצִדְקָתוֹ אֲשֶׁר-עָשָׂה, יִחְיֶה,הֶחָפֹץ אֶחְפֹּץ מוֹת רָשָׁע, נְאֻם ה' אלוקים,הֲלוֹא בְּשׁוּבוֹ מִדְּרָכָיו, וְחָיָה" (יחזקאל יח,כא-כג) וכל האומר,החטא והשוב ,החטא והשוב,אין התשובה הזו מועלת לו,ובמה שחוטאים בו מתרצים,שאם הלכה בלבוש לא צנוע,תלבש מעתה לבושים צנועים בלבד. ועל תשובה מאהבה ,הזדונות הופכות לזכויות. הגמרא במסכת שבת דף צח,ב,,תנא דבי רבי ישמעאל,למה משכן דומה, לאישה שמהלכת ב-שוק,ושפוליה מהלכין אחריה" משמע לבוש האישה ,צריך להיות ארוך,ונגרר בארץ ,שלא יראה בשרה וצורת הרגל,ואפילו ב-שוק,במקום שעל ידי שתלך בלבוש ארוך,יתלכלך והתקלקל ויתבלה הלבוש בארץ,צריכה ללכת במלבוש המגיע לארץ ונגרר בו. והגמרא בעירובין ק,ב,,אמר רבי יוחנן אילמלא לא ניתנה תורה,היינו למידין צניעות מחתול, וגזל מנמלה ,ועריות מיונה, דרך ארץ מתרנגול,שמפייס ואחר כך בועל ,ומאי מפייס לה,אמר רב יהודה אמר רב הכי קאמר לה:זביננא ליך זיגא דמטו ליך עד כרעיך" וכתב רש''י בדיבור המתחיל,,שמפייס":הולך ופושט כנפיו ,והוא פיוס,כדאמר לקמן,שאומר לה ,לקנות מלבוש שמגיע לארץ.עד כאן,משמע,שהלבוש צריך להגיע ל-ארץ,ומה כך בתרנגול,כל שכן,ועל אחת כמה וכמה באדם. ועוד אמרו רבותינו,,כל המסתכל באצבע קטנה של אשה ,כאילו מסתכל במקום התורפה"(שבת סד,ב) ומה באצבע כך,כל שכן ועל אחת כמה וכמה ב-שוק האישה,שיש בו הנאה בראיתו.