חדשות בעולם

דיווח דרמטי: לראשונה איראן השתמשה בנשק קטלני על ישראל

לראשונה מאז תחילת המלחמה: דיווח כי איראן השתמשה בטיל מונחה במטח הלילה על ישראל. הטיל ידוע ביכולותיו להתחמק ממערכות ההגנה

דיווח דרמטי: לראשונה איראן השתמשה בנשק קטלני על ישראל
צילום: (צילום: Matyas Rehak / שאטרסטוק)

סוכנות הידיעות האיראנית פארס דיווחה הלילה (בין שבת לראשון) כי איראן השתמשה לראשונה בטיל מונחה במטח הלילה על ישראל. לפי הדיווח שהובא בווינט, הטיל נקרא "חאג' קאסם" על שמו של מפקד כוח קודס לשעבר קאסם סולימאני.

הטיל מגיע לטווח של 1,400 ק"מ, משקלו 7 טונות, הוא נושא ראש קרב של 500 ק"ג ויכול לנוע במהירות 12 מאך ולהכות במטרה במהירות 6 מאך. לפי שר ההגנה של איראן, עזיז נסיר זאדה, הוא יכול לחמוק מסוללות הגנה מסוג THAAD ופטריוט.

הטיל ידוע ביכולותיו להתחמק ממערכות ההגנה האוויריות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

71
50
ואו איזה פחד. ח. ח. ח.
15.06.25

וה' יתברך תמיד אוהב אותי ...