מובילת המחאה שקמה ברסלר, הגיבה כעת (חמישי) להצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על המתקפה באיראן.
נתניהו אמר כי: ״אין לנו ברירה אלא לפעול במהירות – אם לא נפעל עכשיו, פשוט לא נהיה פה״.
בתגובה לדברים האלו, כתבה שקמה: ״זה רק ממשלת ״חמאס הוא נכס״ שלא תהיה פה. לזה הכוונה במילה ״אנחנו״״.
תגובות
את מה שיש לך להגיד כבר שמענו, בעת הזו שעם ישראל נלחם על קיומו תסתמי את הפה!! יש מודיעין, יש צבא איתן וחזק, יש עם מגובש, יש שב"כ, יש מוסד,לא הצלחתם לפלג את העם. עם ישראל חי וקיים. מבצע " עם כלביא" בהצלחה לעם ישראל ולצבא ההגנה לישראל. ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום