ראש מוסדות 'תאיר נרי', הרב ניר בן ארצי, מזהיר שוב מהעלייה באנטישמיות ואומר כי כמו שעשו ליהודים בשבת שמחה תורה, כך יקרה גם בארצות הברית.
במסר שהעביר לקהל חסידיו, אמר הרב בן ארצי: "יש איומים קשים קשים וסכנת נפשות בארצות הברית נגד היהודים. זה באמריקה הדרומית והצפונית וגם באירופה ובכלל מקום ומקום שיש בו יהודים".
עוד באותו נושא
הרב ניר בן ארצי מפתיע: אלה המקומות בארץ שיש בהם מנהרותחדשות סרוגים

הרב בן ארצי ציין: "אל תגידו שלא אמרתי. אני אומר את זה כבר שנים. עכשיו זה רציני ומאוד קשוח. יהיו יהודים זרוקים לא עלינו כמו שעשו לנו בשמחת תורה. זה יקרה בארצות הברית. הנה הזהרתי אתכם, ואל תגידו שלא הוזהרתם. תעלו כולם עכשיו לארץ ישראל הקדושה, ליישב את הנגב והגליל והשומרון במיליוני יהודים".
תגובות
הכל נכון, גם אני צופה בחדשות של צבי יחזקאל,,,,חחחח ממש רוח הקוטג'.