חדשות

נחשף: ישראל הנחיתה על חיזבאללה מכת מוות

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, עדכן כי המצב הביטחוני מול לבנון וחיזבאללה הטוב מזה עשורים. לדבריו, חיזבאללה פורק מ-80%-85% מיכולת האש שלו, ואין לו עוד יכולת לירות בצורה רחבה

נחשף: ישראל הנחיתה על חיזבאללה מכת מוות
צילום: חיזבאללה (mohammad kassir/shutterstock)

שישה חודשים לאחר הפסקת האש בצפון, מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, נפגש עם הנהלת המועצה האזורית הגליל העליון וסקר בפניהם את המצב הביטחוני.

לדברי גורדין: "המצב הביטחוני מול לבנון ומול חיזבאללה נמצא במצב הכי טוב שהיה לנו בעשורים האחרונים".

האלוף גורדין הדגיש בשיחתו כי צה"ל הצליח לפגוע קשות ביכולותיו הצבאיות של חיזבאללה. "השמדנו את יכולת האש של חיזבאללה ב-80%-85%, ואין להם עוד יכולת לירות אש בצורה רחבה," הצהיר מפקד הפיקוד.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
3
לוחם
08.06.25

די.. דיייי.. לא קונים כבר הצהרות כאלו... קשקש