שר המשפטים יריב לוין דיבר בעצרת הימין מול בית המשפט העליון, לוין אמר: "הגענו לכאן כדי לומר – לא עוד! השתלטות קומץ שופטים על הכנסת ועל הממשלה היא לא דבר חדש. גם האכיפה הבררנית המכוערת נמשכת כבר שנים ארוכות. כולנו זוכרים את הנערות שהושלכו בשרירות לב למעצר בימי המאבק נגד הגירוש. אבל מאז שהצגתי את הרפורמה המשפטית, לא ניתן עוד להסתיר את האמת. במשך שנים הם פעלו בניגוד לחוק, בשם שלטון החוק".
צפו בדבריו של לוין

שר המשפטים לוין: "אנחנו נגשים את רצון העם"
שידור חי מהפגנת הימין: "המחנה הלאומי יוצא מהבית"
"אנחנו נשים סוף, סוף לעריצות של קומץ שופטים ושל יועצת אחת שמנסים לעצור את השינוי הגדול" אמר לוין, "שחושבים שהם יוכלו להמשיך לבטל את פתק הבוחר. לבטל את הכרעת העם ואת זכויותינו. ואנחנו אומרים להם מכאן – לא עוד! אנחנו נגשים את רצון העם. והעם דורש רפורמה משפטית. ביחד, בעזרת ה', אנחנו נעשה צדק", הוסיף השר לוין.
תגובות
תסתכלו על המצב פה , מערכת החינוך הכושלת , על מערכת הבריאות המקרטעת , על בטחון הפנים שהשיג שיאים בלתי נשכחים ברציחות , גניבות , על מערכת הטיפול בפגועי הנפש במיוחד אלה של המלחמה , תסתכלו על יוקר המחיה , על ירידות דרוג האשראי של המדינה, על החוב העצום שארגן לנו , על צווי המעצר שמחכים לילדינו בחו"ל, על חרם של חברות התעופה הזרות , על הבידוד הבינלאומי שהביא עלינו בכזאת שלמות ... ותסתכלו כמה זמן לוקח לצבא לנצח את המחבלים בכפכפים (לפי שקרי ראש הממשלה) ... שנה וחצי והסיפור לא קרוב לסיום ... הגיע הזמן להסיק את המסקנה היחידה המתבקשת : מושחתיהו הוא לא "קוסם" הוא "הקברן" של המדינה , הוא לא "מגן העם" הוא "מלאך המוות שלה" , הוא "לא המשיח" הוא "השיקוץ בהיכל" ...