ברשת "אל-מנאר" הלבנונית דווח היום (חמישי) כי צבא לבנון חשף ופירק מכשיר ריגול של ישראל שנמצא בכפר יארון שבדרום המדינה. לפי הדיווח, המכשיר הוסווה בתוך מתקן שנראה כמו סלע.
אמש דווח על תקרית חריגה שהתרחשה בחופי לבנון, כשלפי הדיווחים בתקשורת המקומית כוח צה״ל על סירות של חיל הים "חטף" דייג לבנוני בים מול ראס א-נאקורה שבדרום המדינה. ככל הנראה, מדובר ב"דייג" לבנוני שהתקרב לגבול ונעצר.

ssstwitter.com_1749030106601| צילום: תיעוד מלבנון (מתוך רשתות ערביות)
בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראו ארבע סירות ישראליות שחצו את קו המצוף, סמוך לקו הגבול בראש הנקרה.





תגובות
אני מאמין בשלום בין שני המדינות (בין הישראלית ללבנונית), אני קורא לממשלת ישראל לנסות לשכנע את מדינת לבנון לאפשר לאנשי ממשלה ישראלית להחכנס ללבנון, להתארח בבניין הממשלה הלבנוני ולדון על הסכם שלום בין שני המדינות