חדשות טלוויזיה

דייר האח הגדול גורש מהתכנית: "עבר על חוקי הבית"

בעקבות התנהגות בלתי הולמת העוברת על חוקי הבית, הפקת האח הגדול החליטה הלילה להוציא את הדייר גלעד פרץ מהבית ולסיים את דרכו בתכנית

האח הגדול
האח הגדול | צילום: (צילום: Shlomi Cohen/Flash90)

ערוץ 13 הודיע הבוקר כי החליט להוציא מבית האח הגדול את הדייר גלעד פרץ באופן מיידי, וזאת בעקבות התנהגות בלתי הולמת שלו במהלך ויכוח עם דייר אחר.

מהפקת התכנית נמסר: "במהלך הערב, התפתח ויכוח בבית שכלל התנהגות לא סבירה של גלעד, שמהווה עבירה על חוקי הבית. כתוצאה מכך החליט האח הגדול שדרכו של גלעד בתכנית תסתיים והוא עזב את הבית. לצד הרחקתו של גלעד, החליט האח הגדול במקביל לתת אזהרה חמורה לטל שהיה גם הוא חלק מהאירוע".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
ישראלי
05.06.25

האח הקטן ...... מתחת לאדמה במנהרות בעזה ישנם חטופים ! ופה מודח מהתוכנית הרדודה הזאת מקבל כותרת !!!!!!