עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן צנגאוקר, הייתה אחת הפנים הכי מוכרות בתקשורת מבין בני משפחות החטופים, עם זאת בשבועות האחרונים – ובעצם מאז שחרורו של עידן אלכסנדר מהשבי – היא הפסיקה להתראיין. כעת היא חושפת את הסיבה.
בראיון לחדשות הבוקר בקשת 12, סיפרה צנגאוקר: "הסיבה שלא התראיינתי מאז שעידן שב אלינו היא כי העדויות שאני שומעת ממנו גורמות לי לקריסה".

ssstwitter.com_1746433083836| צילום: צנגאוקר (צילום: ערוץ הכנסת)
לדבריה: "אני יודעת מהעדויות האלו שבחודשים האחרונים מתן החליט להפסיק לאכול, הוא סובל באופן תדיר מכאבי בטן שמביאים אותו לכדי תנוחת עובר על המזרון שלו במנהרה, הוא מסתגר וכבר לא מדבר – לא עם שוביו וגם לא עידן בימיו האחרונים בשבי. המצב הנפשי שלו מתדרדר, אבל חמור מכך – עכשיו הוא נותר לבד".
תגובות
הקדוש ברוך הוא נתן לך חב"ד חבל לא שמעתי לכל הימין שאת טועה והיית קורבן של השמאל