מבזקים

בפעם הראשונה בחצי שנה: אזעקות הופעלו בגליל התחתון

אזעקת צבע אדום נשמעה באזור נצרת עילית והסביבה: במועצות אזוריות: הגליל התחתון, עמק יזרעאל.

ברבע השעה האחרונה הופעלו אזעקות ברמת הגולן, באזור המרכז, וכעת גם בגליל התחתון.

לאחר מכן התברר כי מדובר באזעקת שווא.

תגובות

1
1
Natalia Jordan
03.06.25

I appreciate you sharing this blog post. Thanks Again. Cool.