לאחר שהבוקר (ראשון) דיווחו בעזה כי צה״ל תקף באזור מרכז חלוקה ברפיח וכי כתוצאה מהתקיפה נהרגו כ-30 עזתים ונפצעו עשרות נוספים, סרטון ממצלמת אבטחה שנחשף כעת, מראה את האזור עליו דיברו העזתים, ומוכיח כי לא בוצע שום ירי.

WhatsApp Video 2025-06-01 at 12.29.43| צילום: התיעוד חושף: הפלסטינים משקרים
קרן הסיוע האמריקנית GHF מסרה בהמשך לדיווחים כי לא בוצע ירי באף מרכז חלוקת סיוע – גם לא בסביבתם הקרובה. גם דובר צה"ל התייחס לדיווחים ומסר: "לא מוכרים נפגעים מהירי. הנושא עודנו נמצא בבדיקה".
עוד באותו נושא
רועדים מפחד: חמאס חטף תבוסה אדירה בעזהחדשות סרוגים






תגובות
ראש הממשלה נתניהו פספס את האהדה העולמית אחרי טבח 7 באוקטובר, והקריב את עתיד המדינה למען הישרדות הקואליציה. כעת ישראל סובלת מההשלכות: טראמפ מנהל מו"מ עם איראן וחותם על הסכם מול החות'ים - בלעדינו. לא ירחק היום שבו ארה"ב כבר לא תטיל וטו לטובת ישראל במועצת הביטחון של האו"ם
בגלל ההסברה הגרועה שלנו, אף עיתון בחול לא תיקן עדיין את הפרסום נגדנו
ערבים משקרים?לא יכול להיות