
משרד החוץ פרסם היום (שישי) הודעה ובה תקף את התנהלותו של נשיא צרפת עמנואל מקרון ביחס למדינת ישראל ולתמיכתו במדינה פלסטינית.
"מסע הצלב של הנשיא מקרון נגד המדינה היהודית נמשך" נכתב בהודעה, "העובדות לא מעניינות את מקרון. אין שום מצור הומניטרי. זה שקר מוחלט. אבל במקום להפעיל לחץ על המחבלים הג'יהאדיסטים, מקרון רוצה לתגמל אותם במדינה פלסטינית".
יו"ר הכנסת נגד שר החוץ הצרפתי: "בצד הלא נכון של ההיסטוריה"
"מקרון מבקש להטיל סנקציות – חמאס כבר שיבח"
"אין ספק שהיום הלאומי שלה יהיה ה-7 באוקטובר" כתבו בהודעה, "ונגד ישראל – שמותקפת בחזיתות מרובות בניסיון להשמיד אותה – מקרון מבקש להטיל סנקציות. חמאס, מצידו, כבר שיבח את הצהרותיו של מקרון. חמאס יודע למה".
נזכיר כי שר החוץ הצרפתי, ז'אן-נואל בארו, הכריז כי צרפת צפויה להכיר רשמית במדינה פלסטינית, בארו חשף תכנית בת ארבעה שלבים להחייאת פתרון שתי המדינות, לרבות ועידה מיוחדת שתיערך ביוני באו"ם בנושא.
בארו הדגיש כי צרפת מחויבת לביטחונה של ישראל, אך התריע כי צעדים ישראליים כמו האצת הבנייה ביהודה ושומרון, היחלשות הרשות הפלסטינית וקריאות לסיפוח פוגעים במסגרת המדינית שעליה הוסכם לשיטתו ב-30 השנים האחרונות.
דרמר איים על מדינות באירופה: אם תעשו זאת נספח שטחי יו"ש
תסתכלו על המצב פה , מערכת החינוך הכושלת , על מערכת הבריאות המקרטעת , על בטחון הפנים שהשיג שיאים בלתי נשכחים ברציחות , גניבות , על מערכת הטיפול בפגועי הנפש במיוחד אלה של המלחמה , תסתכלו על יוקר המחיה , על ירידות דרוג האשראי של המדינה, על החוב העצום שארגן לנו , על צווי המעצר שמחכים לילדינו בחו"ל, על חרם של חברות התעופה הזרות , על הבידוד הבינלאומי שהביא עלינו בכזאת שלמות ... ותסתכלו כמה זמן לוקח לצבא לנצח את המחבלים בכפכפים (לפי שקרי ראש הממשלה) ... שנה וחצי והסיפור לא קרוב לסיום ... הגיע הזמן להסיק את המסקנה היחידה המתבקשת : מושחתיהו הוא לא "קוסם" הוא "הקברן" של המדינה , הוא לא "מגן העם" הוא "מלאך המוות שלה" , הוא "לא המשיח" הוא "השיקוץ בהיכל" ...