חדשות ספורט

דרום אדום: הפועל באר שבע זכתה בגביע המדינה

הפועל באר שבע זכתה בגביע המדינה עם ניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים. המאמן רן קוז'וך רשם זכייה שנייה ברציפות. הקבוצה תשתתף במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה.

דרום אדום: הפועל באר שבע זכתה בגביע המדינה
צילום: צילום: הפועל באר שבע

הפועל באר שבע השלימה הערב (חמישי) זכייה רביעית בתולדותיה בגביע המדינה בכדורגל, לאחר ניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים בגמר שנערך באצטדיון בלומפילד. השערים של דן ביטון וזהאי אחמד העניקו לאדומים תואר ראשון העונה, לאחר שאיבדו את האליפות בשבת האחרונה .

המאמן רן קוז'וך רשם הישג אישי מרשים כשזכה בגביע המדינה בפעם השנייה ברציפות – בעונה שעברה עשה זאת עם מכבי פתח תקווה, שנשרה העונה לליגה הלאומית .

הזכייה בגביע מבטיחה להפועל באר שבע השתתפות בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית בעונת 2025/26, כשהמשחק הראשון צפוי להתקיים ב-10 ביולי.

בית"ר ירושלים, מנגד, תיאלץ להסתפק בכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג, לאחר שלא הצליחה להניף את הגביע.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אברהם יהודה
30.05.25

לא לקרוא את התגובה??????????. למה החרדים אמורים לממן לחילונים את בתי הכלא???? שהחילונים יאספו לעצמם!!!!!!