המטה לביטחון לאומי (המל"ל) מחדד היום (חמישי) את המלצתו לציבור, ומדגיש את הסכנה בהגעה לחצי האי סיני.
במל"ל אומרים כי על חצי האי סיני חלה אזהרת מסע ברמה 4 – איום גבוה והמלצה להימנע מהגעה לאזור, בנוסף מדגישים את רמת איום הטרור באזור זה, שהיא גבוהה מזה זמן. על פי העדכון בעת האחרונה התחדדו איומים אלו אל מול הישראלים המתעתדים לבקר בסיני.
המל"ל באזהרה חמורה: "עלול להוביל לפגיעה אלימה"
המל"ל: "במקרה של שהייה יש לעזוב את המדינה"
בפירוט ההתראה נכתב כי "לאור חשש שגורמי טרור ינסו לפגוע בישראלים השוהים בסיני, זאת על רקע מלחמת "חרבות ברזל", יש להימנע מנסיעות למדינה זו ובמקרה של שהייה יש לעזוב את המדינה. המל"ל קורא לציבור הישראלי לבחון את נסיעותיו ולפעול על פי המלצות והנחיות".





תגובות
תחליפו תמונה, בסוף זה אתר דתי במובן כזה או אחר..
מי שלא ראה עדיין את גב האישה, הגיע זמן שיראה . צבועים! נמאסתם!!
לספח ולשחרר את כל חצי האי סיני ולהעביר למדינת ישראל ולבנות מחדש ערים יהודיות: ימית, אופירה, ועל העיר ״אל-עריש״ לבנות עיר יהודית וכמה ישובים יהודים. חצי האי סיני (מדבר סיני) ומדינת ישראל בתוך יבשת אסיה ומצרים ביבשת אפריקה