ראש האופוזיציה יאיר לפיד, יצא אמש (רביעי) להגנת ראש הממשלה בנימין נתניהו, שביקש לעלות לדוכן לנאום. יו"ר הכנסת אמיר אוחנה השיב לו שהוא יכול לעלות לדוכן רק אחרי ההצבעה, "אתה מכיר את הפורטוקול", אמר לו.

SaveTwitter.Net_BiO4ARA9Ptazohhx_(270p)| צילום: נתניהו ולפיד במליאה (צילום: ערוץ הכנסת)
אלא שאז לפיד התערב, פנה אל אוחנה ואמר לו: "אתה טועה. לפי הפרוטוקול ראש הממשלה יכול לעלות מתי שהוא רוצה ואני אחריו".
דובר צה"ל לשעבר: "יאיר גולן לא מאובטח, צריך לעשות זאת"





תגובות
וואו איזו כותרת מפוצצת ואז כלוםםם בכתבה.
יאיר גולן נכס לחמאס אז הם ישמחו לאבטח אותו.
שונא אותכם שמאלנים איזה כותרת יאיר לפיד יצא להגנת נתניהו במה הוא יצא בזה שהוא תמח בחיילי צהל וזה שהוא אמר שביבי ידבר קודם כי הוא רצה כבר לריב ולענות לו בסדר איש חלול אל תעשו אותו בסדר תומך טרור זה מה שהוא
תמך! ואתה טרמח!
תמך, תומך, יתמוך.