חדשות

העיתונאי הבכיר מפתיע: "יש סיבה לאופטימיות"

העיתונאי עמיחי שטיין התייחס למגעים לעסקת חטופים מול ארגון הטרור חמאס, ואמר: ""יש איזושהי סיבה אולי כן לאופטימיות"

רכבי הצלב האדום (שאטרסטוק )

העיתונאי עמיחי שטיין ('i24NEWS', ו'ג'רוזלם פוסט') התייחס היום ב103fm למגעים לעסקת חטופים ואמר: "יש איזושהי סיבה אולי כן לאופטימיות, אני לא אומר שאנחנו לפני פריצת דרך או אירוע דרמטי, אבל גורמים אומרים לי 'חמאס מראה הרבה יותר רצון להגיע לעסקה'".

עוד הוא התייחס על התבטאות רה"מ לגבי החטופים: "בחירת מילים אומללה. נתניהו הוא לא טראמפ שיכול לזרוק איזושהי מילה. כשראש הממשלה אומר שאולי יהיו איזשהן התפתחויות היום או מחר, יש לזה הרבה יותר משמעות".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

4 תגובות
3
א
27.05.25

תחזירו כבר את החטופים

הצטרפו אלינו