חדשות

העיתונאי הבכיר מפתיע: "יש סיבה לאופטימיות"

העיתונאי עמיחי שטיין התייחס למגעים לעסקת חטופים מול ארגון הטרור חמאס, ואמר: ""יש איזושהי סיבה אולי כן לאופטימיות"

רכבי הצלב האדום
רכבי הצלב האדום | צילום: שאטרסטוק

העיתונאי עמיחי שטיין ('i24NEWS', ו'ג'רוזלם פוסט') התייחס היום ב103fm למגעים לעסקת חטופים ואמר: "יש איזושהי סיבה אולי כן לאופטימיות, אני לא אומר שאנחנו לפני פריצת דרך או אירוע דרמטי, אבל גורמים אומרים לי 'חמאס מראה הרבה יותר רצון להגיע לעסקה'".

עוד הוא התייחס על התבטאות רה"מ לגבי החטופים: "בחירת מילים אומללה. נתניהו הוא לא טראמפ שיכול לזרוק איזושהי מילה. כשראש הממשלה אומר שאולי יהיו איזשהן התפתחויות היום או מחר, יש לזה הרבה יותר משמעות".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
3
א
27.05.25

תחזירו כבר את החטופים

2
איזה עיסקה ביבי לא מעוניין בכלל להיכנס ל
27.05.25

ביבי חייב להמשיך במלחמת נצח. רק מלחמת נצח תבטיח ממשלת נצח. לכן אין סיכוי מצד נתניהו שהמלחמה תסתיים.

1
א
27.05.25

הודות למבצע מרכבות גדעון שנתניהו יזם! הודות למבצע מרכבות גדעון שנתניהו יזם!

1
תכלס
27.05.25

מטרת הלחימה למנוע עסקה אסון נוסף לחטופים לחיילים החטופים וסכנה לילדנו ללוחמים ולמילואים