
ד"ר אל"מ (מיל') מיכאל מילשטיין, לשעבר ראש הזירה הפלסטינית באמ"ן, דיבר היום ב103fm על הפערים לגבי עסקת חטופים: "מה שהכי חשוב לחמאס זה לא סתם ערבויות, אלא כדי להודיע על שני קווים אדומים מבחינתו – סיום המלחמה ונסיגה מלאה של כוחות צה"ל מעזה, מה שנתניהו כרגע בכלל לא מוכן לשקול".
עוד הוא התייחס למגעים לעסקה ואמר: "כל מי שלמעשה שולל עסקה אומר 'יהיו כל מיני מגבלות בינלאומיות שלא יאפשרו לנו לחזור למלחמה', זה בעיניי סתם סוג של התנצחות שהיא ריקה מתוכן. תוכל מתי שאתה רוצה לחזור למלחמה".
מהומה בכנסת: "אתה מפיץ מסרים של חמאס, תתבייש לך"
לסיום הוא הוסיף: "רוב הדברים הגדולים מתרחשים להבנתי בעיקר בערוץ דוחא/חמאס מול וושינגטון, הרבה פחות בהקשר של ישראל".
למה לשקר? סיום המלחמה עם ערבויות זה אומר שחמאס חוזר לשלוט בעזה. מי המטומטמים שמאמינים לפרשני כזב האלן?