ברנז'ה

הדסה בן ארי: זה הרגיש לי אינטימי מדי, אז ויתרתי

הסופרת ואשת התוכן, הדסה בן ארי, פרסמה פוסט מרגש לרגל יום ירושלים, ושיתפה את עוקביה בתמונה שהיא רצתה לפרסם אך בסוף התחרטה: "זה היה נראה לי אינטימי מדי"

הדסה בן ארי: זה הרגיש לי אינטימי מדי, אז ויתרתי
צילום: (צילום: ללא קרדיט)

הסופרת ואשת התוכן, הדסה בן ארי, פרסמה פוסט מרגש לרגל יום ירושלים, ושיתפה את עוקביה בתמונה שהיא רצתה לפרסם אך בסוף התחרטה.

בן ארי פרסמה תמונה של מתפללות בהר הבית, וכתבה: "רציתי להעלות תמונה שלי משתטחת על ההר, הר הבית, שאליו עלו אבות אבותיי ואימהות אימהותיי, אבל הרגיש לי אינטימי מדי. אני מתגעגעת לירושלים. היא משהו בחיים שלי. תמיד הייתה".

בהמשך שיתפה כי אחד מילדיה סיפר לה את סיפור שני האחים, וכתבה: "אמרתי לו שזה הסיפור הנפלא ביותר בעולם שאפשר לספר. זוהי לא רק אגדת עם. זהו הסיפור, מקווה שאני לא מפריזה, הנצחי של עם ישראל".

תגובות

3
3
יוסי
26.05.25

מה קשר לפרסם כזאת כתבה

2
גלעד
27.05.25

לא ברור מה היא רוצה מהחיים שלנו את גרושתו של אדם בעל כשרון מוזיקלי, ואז מה? זאת סיבה שנתעדכן במה שקורה איתך, לא מבין אולי זה ממומן ...

1
אבי בן צבי
16.06.25

חחח ממש לא מבין מה אתה רוצה בא לה לעשות תוכן יש לך בעיה עם זה תתמודד למה לדבר ככה ולפגוע .. ואגב אני בטוח שזה מקנא