חדשות

הבכיר באזהרה חמורה: "חמאס בצעד מדאיג בעזה"

גורם בכיר בצה"ל מסר אזהרה חמורה בנוגע לפעילות חמאס ברצועה, ועדכן כי אין לישראל ברירה מלבד הכרעה מוחלטת ברצועה

הבכיר באזהרה חמורה: "חמאס בצעד מדאיג בעזה"
צילום: (צילום: עלי חסן / פלאש90)

גורם בכיר בצה"ל, האחראי על ניהול המערכה ברצועת עזה, התריע היום על אופן הפעולה של ארגון הטרור חמאס: "חמאס לא יחזיר את כל החטופים יחד – הוא ישחק משחק, אך תמיד ישאיר בידיו חטופים. מה שיביא אותו לעסקה הוא לחץ צבאי, וזה גם מה שהחזיק עד כה את החטופים", הדברים הובאו בווינט.

הבכיר טען כי ישראל הולכת להכרעה ואמר: "אין באפשרותה לאפשר מצב שבו חמאס יישאר בעזה". לדבריו, חמאס הצליח לייצר עוד מאות רקטות קצרות טווח, ועשרות רקטות המיועדות לטווח המרכז.

צה"ל חושף: השינויים הדרמטיים בפעילות מתחילת התמרון החדש

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
5
רק טפש יכול לחשוב שהחמאס כרעיון עם שורשי
26.05.25

הממשלה משקרת לאזרחים ומוכרת להם חלומות באספמיה, תסתכלו על המצב פה , מערכת החינוך הכושלת , על מערכת הבריאות המקרטעת , על בטחון הפנים שהשיג שיאים בלתי נשכחים ברציחות , גניבות , על מערכת הטיפול בפגועי הנפש במיוחד אלה של המלחמה , תסתכלו על יוקר המחיה , על ירידות דרוג האשראי של המדינה, על החוב העצום שארגן לנו , על צווי המעצר שמחכים לילדינו בחו"ל, על חרם של חברות התעופה הזרות , על הבידוד הבינלאומי ... ותסתכלו כמה זמן לוקח לצבא לנצח את המחבלים בכפכפים (לפי שקרי ראש הממשלה) ... שנה וחצי והסיפור לא קרוב לסיום ... הגיע הזמן להסיק את המסקנה היחידה המתבקשת : מושחתיהו הוא לא "קוסם" הוא "הקברן" של המדינה , הוא לא "מגן העם" הוא "מלאך המוות שלה" , הוא "לא המשיח" הוא "השיקוץ בהיכל" ...