סא"ל איתמר איתם, התראיין היום (ראשון) בגלי ישראל והתייחס לסערה סביב האלוף דוד זיני ואמר: "מהיכרותי העמוקה, אם בצה"ל היו יותר זינים – ה־7.10 לא היה קורה".
עוד הוא הוסיף: ""באופן טבעי ראש שב"כ היה גדל מתוך המערכת. אבל אנחנו לא במצב רגיל, אנחנו במצב של משבר קשה. אני יודע ומכיר את האיש, ומהיכרותי איתו המנהיגות שלו, האישיות שלו והיכולות שלו בוודאי שמות אותו כמנהיג ראוי ואולי דווקא בגלל זה שהוא לא מתוך המערכת הוא יידע להביא שינויים.
נתניהו על מינוי זיני: "התריע חצי שנה לפני הטבח, יהיה מצוין"
אחד הדברים שמאוד מאפיינים את זיני זה האומץ שלו והיכולת שלו להכיר בבעיה בלי חירטוטים ולפעול לשנות אותה".
חמאס יהודי אם בצה"ל היו "יותר זינים" (חמאס יהודי) - כבר היינו גרסה יהודית של אפגניסטן (כמו שמופרעי הסוכות מפנטזים, קוראים לזה "מדינת הלכה")