ח"כ גדי איזנקוט תקף היום (ראשון) את ח"כ טלי גוטליב בוועדת חוץ וביטחון, שהתערבה במהלך דבריו ואמרה: "איזה מזל שראש השב"כ לא התייחס בחומרה לזה (בדבריה היא התייחסה לתמונת המצב במערכת הביטחון שקדמה לטבח ה-7 באוקטובר)".

X2Twitter.com_8-W2oQBKwFpAo7cV_270p| צילום: עימות סוער בוועדה (צילום: ערוץ הכנסת)
איזנקוט אמר שהוא צריך להתייחס ולהגיב לכל השקרים שנשמעים בדיון, והוסיף: "גם לאדם סובלני כמוני יש גבול לוולגריות שלך". ח"כ גוטליב השיבה לו: "אני מוחה על דבריו של גדי שקורא לדבריי וולגרים. יש לי חדשות בשבילך, אני אמשיך לומר את דעותיי גם אם תנסה לצחוק עליהם".
תגובות
כמה אפסים אתם בדיוק כמו חנ"כ של הליכוד וכמו האפס השקרן הנהנתי שקרניהו