מפלה לקואליציה: וועדת חוץ והביטחון הפילה היום (ראשון) שוב את חידוש צווי הגיוס של צו 8 ברוב של 7 מול 4, לארח שח"כ הלוי הצביע עם האופוזיציה וטלי גוטליב יצאה מהאולם.
אחרי שלא השיגו ועדת החוץ והביטחון בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, קיימה ביום חמישי הצבעה חוזרת בנושא אישור גיוס מילואים בצו 8,אחרי ועל הצווים עצמם. הוועדה אישרה את הארכת הצווים עד לתאריך 22/5, ברוב של שמונה תומכים מול שבעה מתנגדים.
עוד באותו נושא
אחרי הפארסה: בקואליציה השיגו רוב להארכת צווי 8אליהו לוקסנברג

למרות איומי החרדים ההצבעה עברה בזכות קול של ח"כ מש"ס ינון אזולאי. מוקדם יותר ברקע המאבק בהשתמטות החרדית מצה"ל והדיווח כי המשטרה החלה במעצר משתמטים, החכ"ים החרדים העבירו מסר לממשלה, ואיימו בפרישה מהממשלה אם ייעצרו עריקים חרדים.
תגובות
הממשלה צריכה ליפול.עדיף ממשלת שמאל על ממשלה שהימין עושה לה תרגילים כל שני וחמשי.