הפלגים הפלסטיניים בעזה מרחיבים את הוצאות להורג של משתפי פעולה עם ישראל, כך דווח בכאן 11. לפי דיווח בעיתון א-שרק אלאווסט, לפחות חמישה חשודים הוצאו להורג בעיר עזה בשבועות האחרונים בירי או בתלייה.
מקורות בעזה מוסרים כי מנגנוני הביטחון של הפלגים מנהלים חקירות ומבצעים מעקבים אחר חשודים, והוצאות להורג מתבצעות אם שיתוף הפעולה גרם לפגיעה ישירה בפעילים, באזרחים או בחטופים.
עוד באותו נושא
דיווח מטריד: חמאס ממשיך לבנות מנהרותחדשות סרוגים

תגובות
מוכיח שמדינת ישראל לא הצליחה לחסל את החמאס... גם לא הצליחה לבצע טרנספר, בעת שחטופים נרצחים... ממשלה חלשה, גם בינ"ל(אפילו הפסידה את אחרון תומכיה טראמפ, מלבד כל האנטישמיות) וגם ביצועית. ודבר גורר דבר. רק נזקים.