חדשות

תביעת ענק הוגשה נגד פעיל הליכוד

אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, הגיש תביעת לשון הרע נגד פעיל הליכוד רמי בן יהודה: "זה מאבק נגד מכונת הרעל ועל עתיד הדמוקרטיה הישראלית"

תביעת ענק הוגשה נגד פעיל הליכוד
צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90

תביעת לשון הרע בסך 163,810 ₪ הוגשה אמש (חמישי) נגד רמי בן יהודה, בעקבות התקפה אלימה מילולית לכאורה, שתועדה על יו"ר התנועה לאיכות השלטון אליעד שרגא.

‏מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: בדצמבר האחרון, בן יהודה התנפל על ד"ר שרגא במסדרונות בית המשפט העליון, תוך שהוא מטיח בו שורה של האשמות שקריות וכינויי גנאי – "ארור", "זוהמה", "שמאלני בוגדני", "שמאלני מזוהם" ואף האשים אותו שהגיע לבית המשפט "לרקוד על הדם של חיילי צה"ל".

‏האירוע היה כה חמור שאנשי הביטחון של בית המשפט נאלצו להתערב. למרות זאת, בן יהודה לא הסתפק בכך ואף איים: "נדרוס זבלים כמוך". הוא צילם את ההתקפה ופרסם אותה ברשת החברתית X, שם יש לו אלפי עוקבים, והסרטון זכה למאות אלפי צפיות.

עמית סגל תובע את פאולה רוזנברג: "תתנצלי על השקרים"

‏יו"ר התנועה הוסיף: "האירוע החמור הזה הוא רק קצה הקרחון של תופעה מסוכנת שהולכת ומתרחבת בשיח הציבורי בישראל. לא נשלים עם תופעת ההכפשות והאלימות המילולית המכוונת נגד פעילים חברתיים ושומרי סף במרחב הציבורי – זה מאבק נגד מכונת הרעל ועל עתיד הדמוקרטיה הישראלית".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

9
9
ישראלה
10.05.25

כל הכבוד שרגא והתנועה לאיכות השלטון.לא לוותר.

8
צודק בהחלט
10.05.25

הגיע הזמן שיעמידו את הבהמה הזה

7
ורד
10.05.25

בהצלחה