כשרות? לא באולם בית הכנסת הגדול בי-ם - סרוגים

כשרות? לא באולם בית הכנסת הגדול בי-ם

הרבנות המקומית והמועצה הדתית בירושלים קוראים לציבור הרחב להדיר את רגליהם מאולם האירועים של בית הכנסת הגדול. הסיבה: לאולם אין כשרות. מה שלא מונע מבעלי האולם להציג את עצמם ככשרים למהדרין.

כשרות? לא באולם בית הכנסת הגדול בי-ם
  משהו לא כשר שם. ביכ"ס הגדול (פלאש 90)

הרבנות והמועצה הדתית בירושלים מכריזים היום כי אין כשרות לאולם בית הכנסת הגדול בירושלים, ומזהירים את הציבור הרחב שלא לערוך שם חתונות ואירועים. במסמכי עידכון הכשרות הזהירה הרבנות כי למרות שבעל האולם מציג תעודת כשרות, מדובר בתעודה פקטיבית, ועל כן, אין לערוך חופות וקידושין במקום.

ראש מערך הכשרות בירושלים, הרב אליהו שלזינגר, אמר לסרוגים כי כבר במשך זמן רב מתעתע בעל באולם בציבור הרחב ומציג את עצמו כאחד שקיבל תעודת כשרות, אך למעשה אף אחד ברבנות לא הכשיר את אולם בית הכנסת הגדול. "אנחנו הורדנו את הכשרות לפני תקופה ארוכה. יש שם בעיה עם בעל האולם. לא מזמן הם התהדרו שיש להם כשרות של העדה החרדית אבל גם הם ביטלו להם את הכשרות. אני התלוננתי אצל רפי יוחאי (מנהל היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות ש"ט) שבעלי האולם מפרסמים את עצמם ככשרים אבל למעשה הם מציגים תעודות פקטיביות".

עוד אמר הרב שלזינגר, כי אסור להיכנס לאולם בית כנסת הגדול ולהשתתף שם באירועים ובשמחות: "אסור להכניס לשם את הרגל ולא להסתמך על תעודות פקטיביות. יש שם בעיות כשרות חמורות מאוד. האולם נסגר ושוב פעם נפתח והם עושים מה שהם רוצים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עצוב לשמוע
אינגו | 11-03-2010 14:23
כל הכשרות בארץ על הפנים
2
שמעתי שיש הרבה בלאגן גם בירק עלים!!
| 11-03-2010 20:42